De voorbereidingen - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Sandra Vreugdenhil - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Sandra Vreugdenhil - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

15 September 2015 | Nederland, Honselersdijk

Lieve allemaal,

Het is maar een vreemd gevoel. Sinds de speculaties in oktober over mijn reis naar Oeganda is de tijd voorbij gevlogen en zijn we nu al aangekomen bij de laatste twee dagen voor mijn vertrek.

Michelle, Natasja en ik zijn al een goed halfjaar volop aan het voorbereiden. Zo hebben we verschillende gesprekken gevoerd met de lector van Passend Onderwijs die ons vanuit onze minor zal begeleiden, we hebben gesprekken gevoerd met de stage- coördinator van de Bondeko Stichting, we hebben contact gelegd met de directeur van de Bondekoschool in Kayunga, we hebben de vliegtickets geboekt, we hebben sponsorgeld binnen gehaald, we hebben veel kleding aangeschaft, we hebben alle inentingen gehaald, we hebben de malariapillen op zak, we hebben de uitwisbare schriftjes, de Correctbooks, opgehaald, we hebben onze koffers gepakt en we hebben van de meeste familieleden en vrienden al afscheid genomen.

Op de laatste dingetjes na, is dus alles geregeld en de gezonde spanning begint nu wel te komen. Nog een paar dagen voordat we in het vliegtuig zitten en ons avontuur, waar we al zo lang naar uitkijken, begint! De eerste volgende keer dat ik jullie schrijf, doe ik dan vanuit Kayunga. :)

Liefs Sandra

  • 16 September 2015 - 20:21

    Rixt Namens Stichting Bondeko:

    Beste Sandra,
    JE zult zien dat je heel snel gewend bent in Kayunga.
    We wensen je een hele fijne tijd toe op de Bondekoschool. De leerkrachten zien uit naar je komst. Heel veel succes en we hopen gauw van je te horen.

  • 20 September 2015 - 16:56

    Ben:

    nou nog niet uitgeslapen ? ik ben benieuwd hoe het bij jullie is, groetjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 14 Sept. 2015
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 4684

Voorgaande reizen:

17 September 2015 - 29 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: